Studenti!

21.09.2012 17:11

Prosíme všechny studenty, kteří se zajímají o studium a již jsou registrováni, aby napsali komentář. Děkuji, madame Montgomery

Studenti!

Datum 05.04.2013
Vložil Emma Olívia Kuviková
Titulek Prihláška

Moja sova (mail) :EmmAoLIVIa@seznam.cz

Datum 05.04.2013
Vložil Emma Olívia Kuviková
Titulek Prihláška

Moja sova (mail) :EmmAoLIVIa@seznam.cz

Datum 05.04.2013
Vložil Emma Olívia Kuviková
Titulek Prihláška

Ahoj ,volám Emma Olívia ,mám 14 rokou .Som mukel aj moji rodičia :Erika a Joseph (40 a 40 rokou) ,o čary sa zaujímam už od malička a na túto školu sa chystám hrozne dlho .Moja mamka pracuje na ministerstve mágie ,odbor :Práva muklov .Už tu aj žiadala o miesto učiteľky Domácich prác s pomocou kúziel .Zatiaľ nám sova neprišla .No ale o mne ,mám hnedé vlasy po kolená a hnedé oči ,v škole mám vždy výbernú ,hrám na klavír a som dobrá v hádzanej .už som posielala "sovu" ,ale ešte mi neprišla odpoveď .Aj moja teta Jana chodila do Bradavíc ako pani riaditeľka .Čakám na odpoveď a ďakujem .
Emma :-)

Datum 04.04.2013
Vložil Anna Fregeo
Titulek Prihláška

Ahoj, chcela by som sa prihlásiť do vašej "školy". Rada píšem, kreslím, som dobrák (aspoň tak to o mne niektorí ľudia hovoria). Môj obľúbený film sú Harry Potter filmy. Rada čítam fantasy knihy - napr. Harry Potter, Zrodení pre smrť... a taktiež väčšinou píšem fantasy veci. Nemám rada ľudí, ktorí si o sebe myslia že sú viac ako ostatný. Vlastne, žijem vo vlastnom svete. Zaujímalo by ma čo sa u vás budem robiť, a ako prebieha "školský rok".

 

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode